شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار امام جمعه چرام

حوزه/ قبلا در خطبه ها از نماینده تقاضا کردم که این سوال را در مجلس از وزیر راه بپرسند که چرا  چندین سال است این مسیر تکمیل نشده و شاهد تصادفات زیادی بوده ایم، باز هم این تقاضا را تکرار می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید نورالله افشار امام جمعه شهرستان چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: به برکت آگاهی سازی و رشد معنوی در این چهار دهه بعد انقلاب اسلامی استقبال جوانان از این عبادت جمعی اعتکاف افزایش قابل توجهی داشته و هر ساله خیل زیادی از نوجوانان و جوانان در سطح کشور از این مراسم استقبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه این میزان شور و اشتیاق در نوجوانان و جوانان با وجود همه تهاجمات فرهنگی دشمن، نشانه شکست دشمن در جدا کردن نسل جوان از معنویت است، ادامه داد: در مساجد شهر چرام و حومه نیز بیش از ۶۰۰ معتکف که اکثرا جوان و نوجوان هستند سند افتخاری است که فرزندان ما با همه جنگ فرهنگی و ترکیبی دشمنان، خلوت انس با خدای عالم را بر لذت های دنیوی ترجیح دادند.

امام جمعه شهرستان چرام در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسیر حدود پانزده کیلومتری شهر چرام به دهدشت از راه های اصلی ارتباطی بین دو شهرستان است که بسیاری از مردم چرام غالبا هر روز از این جاده استفاده می کنند و حدود ۹۰ درصد از جاده ارتباطی شهر چرام به دهدشت تکمیل شده و در اختیار شهروندان جهت تردد قرار گرفته است که باید از مسئولان تشکر کرد.

حجت الاسلام افشار افزود: اما متاسفانه چند صد متر از این جاده باقی مانده که بسیار خطرناک است و امکان تصادفات منجر به فوت را در این جاده افزایش داده و شهروندان بارها گلایه‌مندی خویش را از این موضوع ابراز کرده اند.

این خطیب جمعه افزود: آیا باید چند خانواده دیگر عزادار شوند تا این جاده تکمیل و افتتاح شود؟ قبلا در خطبه ها از نماینده تقاضا کردم که این سوال را در مجلس از وزیر راه بپرسند که چرا چندین سال است این مسیر تکمیل نشده و شاهد تصادفات زیادی بوده ایم، باز هم این تقاضا را تکرار می‌کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha