یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آستانه

حوزه/حجت الاسلام مقدسی پور به دقت در انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت: امروز باید همه با انتخاب یک فرد اصلح، آینده کشور را تضمین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کرسی آزاد اندیشی با موضوع نقش حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح آنها در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با حضور امام جمعه شهرستان آستانه، در مدرسه علمیه حضرت زینب(س) آستانه برگزار گردید.

در ابتدا دبیر کرسی خانم جلالی مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب (س) آستانه، انتخابات را نشانه مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و گفت: انتخاباتی مطلوب است که با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.

وی همچنین مشارکت حداکثری را عاملی برای تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات دلیلی بر شعور و آگاهی سیاسی مردم است.

جلالی در ادامه تصریح کرد: انتخابات حداکثری ابزار مهمی جهت ایجاد همبستگی و انسجام ملی و کاهش حضور مهر تاییدی بر تفکرات دشمنان نظام و انقلاب است.

وی حضور در انتخابات را ادامه راه سردار سپهبد شهید سلیمانی دانست و گفت: مردم همچون گذشته با حضور بی نظیر خود در انتخابات در بیعت با رهبری حماسه آفرینی می کنند و دشمنان را نامید و مایوس خواهند کرد.

در ادامه حجت الاسلام مقدسی پور ضمن تشکر از حضور طلاب، برقراری کرسی های آزاد اندیشی را از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دانست و افزود: انقلاب اسلامی با برگزاری انتخابات متعدد، یک نظام مردم محور است که قدرت اصلی آن، پایگاه مردمی و حمایت قلبی مردم از آن است.

امام جمعه شهرستان آستانه بیان کرد : طلاب به عنوان قشر تحصیل کرده و تأثیرگذار در انتخابات می باشند که امروزه وظیفه اصلی آنها، کمک روزافزون به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می باشد.

وی با اشاره به نقش حضور حداکثری مردم در انتخابات اضافه کرد: مردم باید با حضور پررنگ خود همچون همیشه از نظام و انقلاب پشتیبانی کنند.

حجت الاسلام مقدسی پور همچنین به دقت در انتخاب فرد اصلح اشاره کرد و گفت : امروز باید همه با انتخاب یک فرد اصلح، آینده کشور را تضمین کنیم.

وی خاطر نشان ساخت : افتخار ما در کشور ایران این است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است و در واقع همین عامل، زمینه ساز مبارزه با شاه بود و مردم با ادبیات دینی، با حضور روحانیت و با سنگر مساجد و با شعارهای دینی و قرآنی به پیروزی رسیدند.

امام جمعه شهرستان آستانه در پایان افزود: برای انقلاب خونهای زیادی نثار کرده ایم و ما باید به احترام خون شهدا و برای حفظ نظام و انقلاب در صحنه انتخابات حاضر شویم و امیدواریم که فردی اصلح با انتخاب اکثریت مردم به عنوان نماینده ی ایشان در مجلس انتخاب شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha