دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خوزستان

حوزه/ کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان ویژه پژوهشگران فعال و اساتید روش تحقیق مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان ویژه پژوهشگران فعال و اساتید روش تحقیق مدارس علمیه خواهران استان برگزار شد.

خانم مطوّس معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان با اشاره به برگزاری این دوره به تشریح اهمیت تحقیق و پژوهش پرداخت و اظهار داشت: در همین راستا و با عنایت به برگزاری همایش ملی ملزومات، ساز و کارها و موانع تحقق الگوی سوم زن مسلمان و چاپ نشریه الگوی سوم، به منظور ارتقاء توان مخاطبین برای ارائه مقاله در این نشریه و همایش، کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ در روز سه شنبه 10 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران خوزستان بیان کرد: در این کارگاه آموزشی که با ارائه حجت الاسلام محسن افروغ دبیر انجمن مطالعات اجتماعی حوزه برگزار شد، سرفصل‌های الزامات و مؤلفه‌های روش تحقیق ویژه نشریات تخصصی و پژوهشی، مفهوم و محورهای الگوی سوم، نحوه جستجو در منابع علمی با محوریت مباحث زن و خانواده و روش موضوع یابی آموزش داده شد.

مطوس اضافه کرد: ۵۵ نفر از پژوهشگران از سراسر استان در این کارگاه یک روزه حضوری شرکت کردند و این کارگاه به مدت دوماه یک روز در هفته در فضای مجازی تا تدوین کامل مقاله ادامه خواهد داشت.

برگزاری کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در اهواز

برگزاری کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در اهواز

برگزاری کارگاه آموزش تدوین مقاله‌ ویژه همایش ملی الگوی سوم زن مسلمان در اهواز

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha