دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ جلسه شورای اداری شهرستان مرند بمناسب ایام الله دهه فجر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی علت ماندگاری انقلاب اسلامی را متکی بودن بر مردم و اصول الهی و انسانی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ساختار قدرت کشور بر پایه مردم بنا شد و همین امر باعث شد تا مردم در تمامی صحنه‌ها در کنار نظام و مسولین باشند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین مسائل رخ داده در جهان عنوان کرد و گفت: این انقلاب زمانی به وقوع پیوست که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود و مسائل منطقه‌ای و داخلی ایران متاثر از این ابر قدرت‌ها بود، اما حضرت امام(ره) با پشتیبانی مردم تمامی معادلات را برهم زد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها در ایران، بلکه در منطقه موجب افزایش بینش مردمی و شناساندن مستکبران به دنیا شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با بیان اینکه ایران اسلامی با نثار خون‌های زیادی از فرزندان این آب و خاک به آن سطح از قدرت در جهان رسیده است، اظهار کرد: اکنون همه وظیفه داریم مقابل نفوذ و شبیخون فرهنگی دشمن با قدرت بایستیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha