دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی

حوزه/امام جمعه بروجرد بر لزوم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ایام الله دهه فجر فرصتی مناسب برای تبلیغ، تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه روز ۲۲ بهمن آرزوی همه انبیا و ائمه اطهار(ع) که همان تشکیل حکومت اسلامی بود، محقق شد، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها امروز خاری در چشم دشمنان است.

امام جمعه بروجرد با تأکید بر پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون، خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های بعد از انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه بهداشت و درمان، اظهار کرد: پیش از پیروزی انقلاب بیماران برای درمان به خارج اعزام می‌شدند، اما امروز نه تنها نیازی به اعزام به خارج نیست، بلکه از سال ۷۵ بیمارانی از سایر کشورها برای درمان به ایران می‌آیند.

حجت‌الاسلام حسینی ابراز کرد: ایران در زمینه قدرت موشکی به پیشرفت‌های مطلوبی دست یافته و آمریکا قدرت انجام هیچ اقدامی را ندارد و اکنون هیچ نقطه‌ای از آمریکا از موشک‌های ما در امان نیست.

وی بر لزوم حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تأکید کرد و یادآور شد: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تصمیمات لازم را اتخاذ نماید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ااا IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 6
    دولت خیلی داره زحمت میکشه مخصوصا شخص رییس جمهورمحترم وولایی