شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1137250
۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
بنیاد

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی پویا و پایدار است از مردم لرستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران لرستان در پیامی از مردم لرستان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در متن پیام آمده است:

بسمه تعالی

هر گاه از پیروزی «۲۲ بهمن» نامی آورده می شود، چهره ی شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد.” مقام معظم رهبری”زیدعزه”

انقلاب اسلامی پویا و پایدار است …

بیست و دوم بهمن ماه، دستاوردی عظیم برای پیوستگی ملت با انقلاب اسلامی است،این ودیعه الهی، ابتکار حضرت امام خمینی(ره) و مجاهدت شهیدان والامقام و رهبری مدبرانه حضرت امام خامنه ای”زید عزه” است.

در پاسداشت این دستاورد پر شکوه اعلام می کنیم:“۲۲ بهمن” سند شرافت و عظمت ملت بزرگ ایران اسلامی است و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در مقابل اراده الهی و عزم آهنین ملت انقلابی، نقطه ای بی محتوا و ناپیداست.

در ۲۲ بهمن ماه، با اندیشه های تابناک مقام معظم رهبری و شهیدان سرافراز تجدید بیعت نموده با ولی امر مسلمین، عهد می بندیم پشتیبان آرمان ها، ارزشها وانقلاب اسلامی باشیم.

اینجانب بعنوان خادم الشهدای استان لرستان،از سوی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران«ماذونم»، پیام و صدای این قشر شریف را به سراسر مهین اسلامی و مشتاقان انقلاب اسلامی در هر نقطه دنیا برسانم و بگویم ما خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان، همگام با مردم سرافراز استان لرستان در دفاع از خیمه با شکوه ولایت فقیه و استوانه جمهوری اسلامی،سنگرها را به مدال«لک الخلود یا شهید»حجله بسته ایم...
می آییم تا بگویم سربازان کفن پوش حیدریم و به اذن الهی،اشارت رهبرمان و اجازت شهیدانمان طومار تمام دشمنان را در هم می دریم.

همه می آییم، تا هیبت فریادمان، هیمنه پوشالی استکبار و صهیونیسم را فرو ریزد. وعده همه ما در یوم الله ۲۲بهمن.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha