یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت‌الاسلام کثیرلو

حوزه/ حجت الاسلام کثیرلو گفت: صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس، وظیفه دستگاه قضا است و در این راستا دادستان‌ها و رؤسای دادگستری در هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو امروز در گردهمایی هیأت نظارت بر انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اردبیل اظهار کرد: مقام معظم رهبری از آراء مردم به عنوان حق‌الناس یاد کرده و دستگاه قضا نیز وظیفه خود می‌داند که از این حق‌الناس صیانت کند.

وی با اشاره به حضور دادستان‌ها و رؤسای دادگستری در هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، تصریح کرد: این حضور با هدف نظارت دقیق و حساس بر فرآیند انتخابات و جلوگیری از تخلفات احتمالی انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل به چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و افزود: این مؤلفه‌ها شامل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات است که در هر چهار حوزه باید اقدامات مؤثر و پیشگیرانه انجام و جلوی تخلفات احتمالی نیز گرفته شود.

حجت‌الاسلام کثیرلو خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در هیچ مرحله‌ای از فرآیند انتخابات از تخلفات رخ داده چشم‌پوشی نخواهد کرد و صیانت از حق‌الناس مردم در قالب آرای پاک، اولویت اصلی ما خواهد بود.

وی در پایان گفت: با برگزاری انتخابات سالم، زمینه دفع توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان فراهم خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha