چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
قلمداران هنر جنوب

حوزه/ تیم «فوتبال قلمداران هنر جنوب» در دیدار با تیم« اتحاد شیف» تمثال و یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابراهیمی به میدان می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام سه شنبه هفته جاری ساعت ۱۶ مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای خلیج فارس «زمین چمن مصنوعی اداره بندر» مسابقه دوستانه برگزار می‌شود.

مسعود عرب زاده با اشاره به برگزاری بیست و هفتمین مسابقه تیم قلمداران هنر جنوب و اتحاد شیف خاطرنشان کرد: به منظور پاسداشت مقام شهدای روحانیت« شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسن ابراهیمی» از شهدای مظلومی است که در راستای تبلیغ دین اسلام و مکتب اهل بیت (ع) به جمهوری گویان در آمریکای جنوبی هجرت کرد و به دست سرویس‌های جاسوسی به شهادت رسید، برگزار می شود .

این نویسنده و پژوهشگر خاطرنشان کرد: شهید حجت الاسلام ابراهیمی روحانی مجاهدی بود که تنها برای احیای امر دین و اهل بیت (ع) به جمهوری گویان در آمریکا جنوبی اعزام شد و تلاش‌های زیادی برای ترویج فرهنگ تشیع نمود اما سرانجام با دخالت مستقیم سرویس‌های جاسوسی آمریکا در این منطقه، در تاریخ ۱۴ فروردین سال ۱۳۸۳ در سن ۳۷ سالگی از مقابل کالج محل تدریس خود در گویان ربوده شد و پس از شکنجه‌های فراوان به شهادت رسید.

مدیر عامل تیم قلمداران هنر جنوب با اشاره به اینکه تمام مسابقات تیم قلمداران هنر جنوب عطر آگین به یاد و خاطره شهدا است افزود: این تیم تاکنون به یاد شهیدان والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، محمد صادق درختیان ،علیرضا ماهینی ،حسن حیدری ، علی دشت بوری ، غلامرضا جمهوری، عبدالرضا جمهوری، محمد رضا وحدتیان، محمد رضا رسولی، محمد درایی، ماشالله زنده پی، سید محسن هاشمی، محمد کریمی راد، حسن خوشبخت، غلامرضا کشتکار، زهرا رگبار، حاج بهنام ابراهیمی، حمیده انجم افروز، ابراهیم شادمان و اسماعیل دشتی زاده .... مسابقه برگزار نموده است.

گفتنی است، این مسابقه با همکاری قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، مجمع مردمی ورزش استان بوشهر، انتشارات قلمداران هنر جنوب ، معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و صدرپوش برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha