دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
جشنواره ابوذر

حوزه/دهمین دوره جشنواره ابوذر در اردبیل با معرفی ۴۶ اثر برتر و تجلیل از خانواده شهید باکری به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل ، عصر چهارشنبه در مراسمی در سالن ولایت اردبیل، برگزیدگان دهمین دوره جشنواره ابوذر استان اردبیل معرفی و تجلیل شدند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم گفت: جشنواره ابوذر فرصتی استثنایی برای شناسایی استعدادهای برتر حوزه رسانه و خبر است و امسال شاهد رقابت خوبی بین فعالان این حوزه در قالب این جشنواره بودیم.

جهانبخش عطایی با اشاره به ارسال یک‌هزار و ۴۲۱ اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره، افزود: از بین آثار ارسالی، ۴۶ اثر منتخب معرفی شدند که عمدتاً در حوزه جهاد تبیین، کنگره ملی شهدای استان و تولید آثار فاخر با موضوع انقلاب و دفاع مقدس بوده‌اند.

وی گفت: در کنار شناسایی استعدادهای ناب، گفتمان‌سازی در راستای امیدآفرینی در جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه به ایام حساس تبلیغات انتخاباتی و ضرورت مشارکت بالای مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها باید با ورود نقادانه به این حوزه، زمینه انتخاب شایسته از سوی مردم را با معرفی کاندیداهای شاخص، متعهد و ارزشی فراهم کنند.

عطایی با بیان اینکه کشور ما دارای برجستگی مردم‌سالاری دینی است، گفت: ضرورت دارد تا بهترین شخصیت‌ها با الگوی مبتنی بر ارزش‌های دینی، اسلامی و مکتبی وارد مجلس شده و بتوانند خادمی شایسته برای مردم باشند.

در این مراسم از ۴۶ اثر برتر در بخش‌های مختلف تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha