شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ یکی از مدعیان دیرینه روشنفکری! که حداقل ۱۵ سال است از نظر جغرافیایی و مکانی نیز به دامن غرب پناهنده شده و در قبله‌گاه آمال خود یعنی آمریکا سکنی گزیده، به هدف دعوت مریدان خود به عدم شرکت در انتخابات، در یک فایل ویدئویی گفته است «من در «این انتخابات مجلس» شرکت نمی‌کنم چون آن را بی‌فایده می‌دانم»!. این بیچاره نفهمیده ...

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در صفحه شخصی خود نوشت:

یکی از مدعیان دیرینه روشنفکری! که حداقل ۱۵ سال است از نظر جغرافیایی و مکانی نیز به دامن غرب پناهنده شده و در قبله‌گاه آمال خود یعنی آمریکا سکنی گزیده، به هدف دعوت مریدان خود به عدم شرکت در انتخابات، در یک فایل ویدئویی گفته است «من در «این انتخابات مجلس» شرکت نمی‌کنم چون آن را بی‌فایده می‌دانم»!

این بیچاره نفهمیده و یا خود را به نفهمی زده است که انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران مربوط به شهرهای ایران اسلامی است؛ و کسی که در آمریکا یا کشورهای دیگر زندگی می‌کند نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند! و تاکنون نیز هیچگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سایر کشورها برگزار نشده است!

یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه آن است که می‌تواند و توانسته است که مدعی‌ترین افراد را تا مرز بلاهت و حماقت برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha