یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1139673
۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر فرزانه

حوزه / همایش منشور روحانیت با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران و برادران، شخصیت‌های حوزوی حوزه علمیه خراسان با تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین راجی مدیر اندیشنده راهبردی سعداء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان امروز پنجشنبه سوم اسفندماه در همایش منشور روحانیت در سالن همایش‌های هتل آفتاب ولایت به اهمیت روحیه انقلابی و حفظ این روحیه در بین حوزویان اشاره کرد و اظهار داشت: از سال ۴۹ با حضور در حوزه علمیه وارد فعالیت‌های انقلابی شدم روحانیت در قبل از انقلاب قهرمانانه در مقابل تمایلات نفسانی و شکنجه‌های ساواک ایستادگی می‌کردند و بعد از انقلاب نیز ادامه پیدا کرد.

وی در بخشی از سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران پهلوی که در زندان در کنار بسیاری از طلاب جوان دیگر بود و شکنجه های سخت می شدند اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز بیش از گذشته نیاز به خودسازی و اراده‌های قوی داریم.

حجت‌الاسلام ابراهیمی دبیر همایش منشور روحانیت در این همایش گفت: در سال جاری منشور روحانیت در همه مدارس علمیه یک‌بار بازخوانی شده است، استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

همایش منشور روحانیت با حضور مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهران و برادران، شخصیت‌های حوزوی حوزه علمیه خراسان با تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدباقر فرزانه دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین را جی مدیر اندیشنده راهبردی سعداء برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha