پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
ئ

حوزه / امام جمعه نوش آباد با بیان نماینده اصلح باید قلبا دوست داشته باشد به ملت نجیب ایران خدمت کند تصریح کرد: نماینده اصلح کسی است که صندلی مجلس را سکوی رسیدن به مقام بی ارزش دنیا قرار ندهد و در عمق دلش روحیه خدمت گذاری بی منت به مردم نهادینه شده باشد.

حجت الاسلام سید حسین علوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، انقلاب را ثمره خون هزاران شهید عزیز ایران اسلامی دانست و افزود: همگان باید دین خود را در سرمنزل مقصود رساندن انقلاب اسلامی ایران به اثبات برسانیم.

امام جمعه نوش آباد انقلاب اسلامی ایران را یادگار امام عظیم الشان دانست و اظهارداشت : طی ۴۵ سال گذشته علیرغم دشمنی ها و مخالفت هایی که با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است روز بروز بر عزت و اقتدار آن افزوده شده است .

حجت الاسلام علوی بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کرد و یادآور شد: دوستداران انقلاب و نظام اسلامی ایران باید حضوری حماسی پای صندوق های رای داشته باشند.

امام جمعه نوش آباد با بیان اینکه نگاه جهانیان به حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای می باشد خاطرنشان کرد: ان شاالله قربه الی الله به عنوان عبادت و در راستای پاسداری از ارزش های انقلاب صبح جمعه ۱۱ اسفند رای خود را به صندوق رای خواهیم داد.

حجت الاسلام علوی بر لزوم انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و ابراز داشت : فرد اصلح کسی است که علاوه بر اعتقاد به نظام خونبار انقلاب اسلامی و رهبری، درد کشیده و مردمی باشد.

امام جمعه نوش آباد با بیان نماینده اصلح باید قلبا دوست داشته باشد به ملت نجیب ایران خدمت کند تصریح کرد: نماینده اصلح کسی است که صندلی مجلس را سکوی رسیدن به مقام بی ارزش دنیا قرار ندهد و در عمق دلش روحیه خدمت گذاری بی منت به مردم نهادینه شده باشد.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه نماینده مجلس نباید وابسته به هیچ حزب و گروه جناحی باشد گفت: نماینده اصلح کسی است که با نمایاندن مردم مدافع حقوق واقعی عموم مردم باشد نه اینکه نماینده یک گروه و جناح خاص باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha