شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نشست

حوزه/ نشست نقد و تحلیل رأی شعبه ۲۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با عنوان: «چه کسی باید پدر و مادر دوقلوها باشد؟ پدر و مادر بیولوژیک یا پذیرنده جنین؛ وضعیت حقوقی مفهوم والدین حضانتی در کودک متولد از رحم جایگزین» برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ، نشست نقد و تحلیل رأی شعبه ۲۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران با عنوان: «چه کسی باید پدر و مادر دوقلوها باشد؟ پدر و مادر بیولوژیک یا پذیرنده جنین؛ وضعیت حقوقی مفهوم والدین حضانتی در کودک متولد از رحم جایگزین» به همت معاونت پژوهش مجتمع یکشنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات مجتمع فقه و حقوق برگزار می‌شود.

در این نشست که حضور برای عموم آزاد است؛ دکتر محمد روشن (عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس پژوهشکده خانواده)، حجت‌الاسلام‌ محمدرضا رضانیامعلم (مستشار دادگاه تجدیدنظر استان تهران و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه رویان) و حجت‌الاسلام‌محمدهادی فاضل بابلی (استاد سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم) ضمن بیان دیدگاه‌های خود به بررسی و نقد رأی شعبه ۲۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند روز یکشنبه ۱۳ آبان‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ به سالن جلسات مجتمع فقه و حقوق واقع در قم، خیابان شهید صدوقی، کوچه ۵، پلاک ۴۰، مجتمع فقه، حقوق و قضای اسلامی مراجعه کنند.

همچنین نشست نقد رأی قضائی به‌صورت زنده از طریق کانال اطلاع‌رسانی مجتمع در ایتا (imfeqh@) پخش خواهد شد.

دانلود یادداشت توضیحی نشست https://www.mfeqh.ir/ray-shoabeh۲۴۲ می باشد.

ثبت نام جهت شرکت حضوری نیز (با توجه به محدودیت مکان برگزاری جلسه، اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام می‌کنند از طریق لینک https://form.avalform.com/view.php?id=۵۶۶۵۸۲۰۳ می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha