یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ محمد صنقور

حوزه/ خطیب جمعه بحرین، تأکید کرد: ظلم فجیعی که در حق مردم شریف غزه رخ می دهد و آسمان از آن پر از اشک است، اگر جامعه بشری از عدالت اجتماعی برخوردار بود، این اتفاق نمی افتاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد صنقور عالم شیعه بحرینی و خطیب جمعه بحرین طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در شهرک الدراز، تأکید کرد: ظلم فجیعی که در حق مردم شریف غزه رخ می دهد و آسمان از آن پر از اشک است، اگر جامعه بشری از عدالت اجتماعی برخوردار بود، این اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: اگر جامعه بشری به عدالت اجتماعی پایبند بود و برای برقراری آن صادقانه تلاش می‌کرد، از جنگ، درگیری و آسیب‌های اجتماعی ویرانگر پاک می‌شد.

شیخ صنقور گفت: در غیاب حمایت اجتماعی از فلسطینی‌ها، اسرائیل در تجاوزات خود و بی‌اعتنایی به جان و خون، بی‌تفاوت شده است و مطمئن است که کسی وجود دارد که از آن محافظت کند، مراقب منافعش باشد و آن را از پاسخگویی و محکومیت دوری می کند.

وی خاطرنشان کرد: تمام جهانی که ادعای جشن گرفتن روز عدالت اجتماعی را دارد، نمی‌تواند این گروهک سرکش را مهار کند و نمی‌تواند کمک‌های بشردوستانه را به مردم آسیب‌دیده‌ای که هیچ سرپناهی برای محافظت از آنها ندارند، برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha