شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پویش بزرگ و سراسری «مثل ما، مثل ماه» همراه با جوایز نقدی ارزنده

حوزه/ پویش بزرگ و سراسری «مثل ما، مثل ماه» همراه با جوایز نقدی ارزنده آغاز شده و هر کتاب شامل سه سوال است که با پاسخ صحیح به سوالات و ارسال کد به شماره (۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰) یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ انتشارات بین‌المللی جمال لحاظ می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش بزرگ و سراسری «مثل ما، مثل ماه» همراه با جوایز نقدی ارزنده آغاز شده و هر کتاب شامل سه سؤال است که با پاسخ صحیح به سوالات و ارسال کد به شماره (۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰) یک شانس در قرعه‌کشی بزرگ انتشارات بین‌المللی جمال لحاظ می شود.

این پویش شامل مجموعه‌ پیامبران اولوالعزم است که پنج کتاب را دربرمی‌گیرد, کتاب اول «پیامبر هزار و یک درخت»: داستان زندگی پیامبری است که صدها سال برای هدایت مردمش تلاش کرد, کتاب دوم «پیامبر تبر آتشین»: داستان زندگی هیجان‌انگیز پیامبری است که آتش برایش گلستان شد, کتاب سوم «پیامبر اژدهای چوبی»: داستان پیامبری است که از قصری زیبا و مجلل فرار کرد اما با یک تکه چوب توانست جادوگران پادشاه را شکست دهد, کتاب چهارم «پیامبرشفابخش»: داستان پیامبری است که به هر سرزمینی قدم گذاشت بعد از رفتن او بیماری و بدی از آن سرزمین کوچ کرد و کتاب پنجم «پیامبر گل سرخ»: داستان پیامبری با عطر گل سرخ است. پیامبری که مهربانی‌اش مانند عطر گل سرخ در سرزمین‌ مکه جاری شده بود.

نویسنده مجموعه کتاب پویش مثل ما مثل ماه، مسلم ناصری است. او با روایتی نو از گذشته سعی می‌کند ماجراهای فراموش‌شده را با وقایع امروز پیوند دهد و خواننده را سوار بر پل معلّقی میان دیروز و امروز با خود همراه کند. ناصری تاکنون جوایز متعددی را از آن خود کرده است که می‌توان به جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی، چندین بار نویسنده برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بارها برگزیده کتاب سال حوزه، برگزیده بیست سال ادبیات دینی، برگزیده کتاب سال داستان عاشورایی، چند بار برگزیده کتاب سال رضوی و مواردی دیگر اشاره کرد.

علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها را به صورت حضوری از فروشگاه نشر جمال، پاتوق‌های کتاب در سراسر کشور و به صورت مجازی از سایت نشر جمال تهیه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha