شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با آیت الله العظمی نوری همدانی

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار تولیت آستان قدس رضوی،ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار موثر دانستند و تاکید کردند: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مروی تولیت آستان قدس رضوی با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات آستان قدس رضوی به زائران و مجاوران حرم مطهر حضرت امام رضا «علیه السلام» و مدیریت ایشان در تولیت آستان قدس رضوی به سوابق ایشان در قم و خدمت به طلاب اشاره نموده و فرمودند: این نتیجه اخلاص شماست که خداوند این توفیق خدمت را به شما عنایت فرمود.

این مرجع تقلید ارتباط بین حوزه علمیه قم و مشهد را بسیار موثر دانستند و افزودند: باید این ارتباط گسترش پیدا کند و تقویت شود.

معظم له وضعیت جهان اسلام را نگران کننده دانستند و اظهار کردند: امروز وضعیت غزه بسیار تأسف بار است که روزانه صدها نفر مردم بی گناه از زن و کودک کشته‌ می‌شوند ولی سران کشورهای اسلامی یا مخفیانه به صهیونیست کمک می‌کنند و یا با سکوت مرگبار خود بی تفاوت هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرمایش امام راحل درباره فلسطین، خاطرنشان کردند: اگر کشورهای اسلامی سخن امام راحل را گوش می کردند، امروز اثری از صهیونیست نبود، امروز هم وظیفه ما نسبت به ملت مظلوم فلسطین سنگین است و باید به این موضوع توجه کرد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مروی گزارشی از فعالیت ها و خدمات صورت گرفته از سوی آستان قدس رضوی ارائه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha