یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رمضان

حوزه/فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی فرا رسیدن حلول ماه مبارک رمضان را به مردم مومن و خداجو تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد: سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان لرستان در پیامی حلول ماه مبارک رمضان را به همه مردم مومن و خدا جو تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ

ماه رمضان است، ماهی که قرآن برای راهنمایی مردم و نشانه‌های هدایت و فرق میان حق و باطل در آن نازل شده است.

بار دیگر ماه مبارک رمضان، ماه مهمانی خدا فرا می رسد و مردم خداجو و مومن آماده می شوند تا ادب حضور در ضیافت پروردگار را سرمایه خوشبختی دنیا و آخرت خود سازند.

فرارسیدن ماه مبارک رمضان، ماه شناخت و معرفت، ماه توبه و مغفرت، ماه عبادت و بندگی، ماه خدا، ماه قرآن، ماه پیامبر (ص) و ماه امیرالمومنین (ع)، ماه نزول رحمت و ضیافت بیکران الهی و ماه شکستن بت‌های نفس و سجده‌ عشق بر درگاه معبود یکتا و نامتناهی را به همکاران ارجمند، کارکنان پرتلاش و همه مردم ولایتمدار استان که همواره با تقوا و ایمان، تقرب به رحمت واسعه الهی را اصلی ترین هدف خود می دانند و با استفاده از فرصت‌های نورانی ماه رجب و شعبان، خود را مهیای ضیافت الهی نموده‌اند، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

برخورداری درک صحیح از ماه مبارک رمضان، زمینه به دست آوردن مواهب و برکات الهی و عطایای ربانی را فراهم می نماید و در سایه این درک و فهم و شناخت است که نقش بی بدیل و آثار و فواید آن آشکار می شود.

ماه مبارک رمضان، فرصتی استثنایی و بس گرانقدر و ارزشمند است که باید با برنامه‌ریزی صحیح به استقبال آن برویم، این ماه فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان، حلاوت می بخشد.

امیداورم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آسمان رحمت واسعه الهی جلا داده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت ایجاد کنیم.

در پایان از درگاه حضرت احدیت برای همگان توفیق بهره‌گیری از برکات این ماه خجسته و انفاس قدسیه حضرت ولیعصر (عج) را مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان لرستان
سرتیپ دوم ستاد یحیی الهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha