یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ امام جمعه جم گفت: مجموعه های صنعت در شهرستان وظیفه دارند به این قبیل حرکت های موثر مشارکت کنند و تقویت و پشتیبانی نمایند که ما متاسفانه از مجموعه های صنعتی واحدهای وابسته به آنها هیچ پشتیبانی در این قبیل برنامه ها نمی‌بینیم و به تکلیف خود در مورد فعالیت های فرهنگی مساجد عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، ماه رمضان را ماه تعلیم و تربیت عنوان کرد و گفت: مربی و معلم این راه خود پیغمبر است .قرآن می فرماید: وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ او تزکیه می کند او تعلیم می دهد.

وی با اشاره به انتخابات، از حضور مردم تشکر و قدردانی کرد و گفت: حالا وقت کار و تلاش و وضع و نظارت اجرای قانون های موثر است که در کشور و زندگی مردم موثر باشد.

خطیب جمعه جم ادامه داد: مردم انتظار دارند قانون موثر و محکم ترویج و حفظ حجاب و ترویج معارف و حمایت از آمران به معروف و تدابیر بهتر شدن اوضاع اقتصاد و معیشت مردم قوانین مورد نیاز در کنار و کمک دولت جهت اجرا در مجلس وضع گردد.

حجت الاسلام محمدی با تبریک ماه رمضان و آمیخته شدن نوروز با بهار قرآن و طبیعت ابراز داشت: در بحث روزه ماه رمضان و حفظ حرمت ها امر به معروف روزه داری همه خود را موظف بداند و شاهد روزه خواری و حرمت شکنی در ملاعام نباشیم.

وی با تقدیر حرکت یاوران معروف و فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان در جوار شهید خوشنام عزیز در این ایام رمضان و نوروز گفت: مجموعه های صنعت در شهرستان وظیفه دارند به این قبیل حرکت های موثر مشارکت کنند و تقویت و پشتیبانی نمایند که ما متاسفانه از مجموعه های صنعتی واحدهای وابسته به آنها هیچ پشتیبانی در این قبیل برنامه ها نمی‌بینیم و به تکلیف خود در مورد فعالیت های فرهنگی مساجد عمل نمی کنند.

وی افزود: اگر جاهایی هم کاری می کنند سلیقه ای و به میل است از نظر ما که قرارگاه فرهنگی شهرستان هستیم عمل به مسئولیت های اجتماعی در حوزه فرهنگی نیست و موثر ندیدیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره مساله فلسطین و غزه گفت: با آغاز ماه رمضان، رژیم اسرائیل برای بدترین شرایط آماده می‌شود. مقامات پلیس گفته‌اند که حدود ۱۰۰۰ افسر را در روزهای هفته و ۲۵۰۰ یا بیشتر را در اطراف شهر قدیمی مستقر خواهند داشت.

خطیب جمعه جم اضافه کرد: تشدید حضور نظامیان حکایت از طوفان سهمگینی است که با شروع ماه رمضان کرانه باختری را فرا خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha