شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امشب ورکشاپ هنرهای قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود

حوزه/ مدیر بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن گفت: ۲ ورکشاپ متشکل از ۲ گروه ۱۰ نفره از هنرمندان تشکیل شده است که از امشب در غرفه جهاد دانشگاهی حاضر می‌شوند و هنر خود را در موضوعات قرآنی نشان می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سعید رضایی مدیر بخش دانشگاهی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد که از امشب ورکشاپ هنرهای قرآنی در غرفه «پژوهش و آموزش عالی قرآن کریم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» برگزار می‌شود.

وی توضیح داد: ۲ ورکشاپ متشکل از ۲ گروه ۱۰ نفره از هنرمندان تشکیل شده است که از امشب در غرفه جهاد دانشگاهی حاضر می‌شوند.

رضایی هنرمندان را شامل خوشنویس، نقاش، طراح، نقاشی خط و ... دانست و گفت: آن‌ها با موضوعات قرآنی برنامه اجرا خواهند کرد.

مدیر بخش دانشگاهی طرز کار این هنرمندان را این طور توضیح داد: در این برنامه هنرمندان دور هم می‌نشینند و سپس موضوعی و مفهومی قرآنی در نظر گرفته می‌شود. سپس خوشنویس آن را نوشته، نقاش آن را کشیده و دیگر هنرمندان هم در باب همان موضوع هنر خود را نشان می‌دهند.

او شرح داد: ساعت فعالیت این برنامه جذاب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در محل مصلی امام خمینی تهران خواهد بود. رضایی در پایان از تمام مردم عزیز قرآن دوست دعوت کرد به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بیایند و شاهد اجرای این برنامه باشند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از اول فرودین‌ماه در شبستان مصلی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha