شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
۱۵ کرسی مشاوره با موضوعات متنوع برگزار خواهیم کرد

حوزه/مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور وابسته به حوزه‌های علمیه از استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن از مشاوران حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر شورورزی، مدیر مرکز مشاوره اسلامی سماح کشور وابسته به حوزه‌های علمیه در حاشیه برگزاری بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن، درباره بخش مشاوره قرآن‌بنیان گفت: امسال شاهد ۱۵ کرسی مشاوره در موضوعات مختلف کودک، نوجوان، خانواده، روانشناختی، تحصیلی، ازدواج، اعتقادی، حفظ قرآن، احکام، بانوان و آقایان و ... هستیم.

وی با اشاره به اینکه مشاوران این بخش در کنار ارائه راهکارهای دینی به مخاطبان دوره‌های روانشناسی را نیز گذرانده‌اند، ادامه داد: استقبال مردم طی این روزهای از بخش مطلوب بوده است. همچنین بانوان نیز می‌توانند در میزهای جداگانه از کارشناسان متخصص امر بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شورورزی با اشاره به اینکه درخواست ۵۰ کرسی مشاوره داشتیم، بیان کرد: به دلیل محدودیت فضا امکان برپایی میزهای کمتری را داشتیم که باز هم خدمات مطلوبی ارائه می شود.

وی ادامه داد: قطعا با یک جلسه مخاطبان درمان نمی‌شوند بلکه برای تکمیل درمان مخاطبان به ۳۳ مرکز مشاوره سماح (ستاد مشاوره اسلامی حوزه‌های علمیه) در کشور راهنمایی می‌شوند که دو مورد این مراکز در تهران است.

یادآور می‌شود، سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار می‌خوانمت تا ۱۴ فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در مصلای امام خمینی(ره) پذیرای علاقه‌مندان است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha