شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضور مرکز طبع و نشر قرآن در سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم

حوزه/ مرکز طبع و نشر قرآن کریم در در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، طبق روال هر سال در دو بخش «سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی» و «نشر مکتوب» به ارایه آثار و معرفی مرکز طبع و نشر قرآن، اهداف و فعالیت‌های خود می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز طبع و نشر قرآن کریم در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، طبق روال هر سال در دو بخش «سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی» و «نشر مکتوب» به ارایه آثار و معرفی مرکز طبع و نشر قرآن، اهداف و فعالیت‌های خود می‌پردازد.

در غرفه معرفی این مرکز در بخش سازمان‌ها و نهادهای حاکمیتی، واقع در شبستان اصلی مصلیٰ، کارشناسان مرکز طبع و نشر قرآن کریم هر شب به تشریح دستاوردهای علمی مرکز در حوزه تحقیقات و پژوهش‌های انجام‌شده طی سه دهه گذشته و معرفی برنامه‌ها خواهند پرداخت.

در غرفه فروش مرکز در بخش نشر مکتوب، واقع در راهروی شماره ۲ نیز آثار تولیدشده مرکز طبع و نشر، در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در بخش بین الملل نیز نمایندگانی از ۲۵ کشور دارد، تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در مصلی امام خمینی (ره) هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۳۰ دقیقه بامداد پذیرای علاقه‌مندان به قرآن کریم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha