سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ایلام

حوزه/ منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم تلاش در راستای شناساندن هویت و ذات خبیث رژیم غاصب صهیونیستی به مردم دنیا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی طی سخنانی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس شهر ایلام، ضمن تقدیر از حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی امروز تصریح کرد: حامیان اصلی مردم مظلوم غزه و فلسطین، همین یاوران رهبری و امام در دنیا و جهان اسلام هستند که امروز حماسه دیگری خلق کردند.

وی همچنین به تبیین چرایی و شکل‌گیری رژیم جعلی صهیونیستی پرداخت و افزود: اگر در اعماق سیاست این رژیم جعلی نظر و مطالعات داشته باشیم علت شکل‌گیری این دولت جعلی تشکیل یک ابرقدرت در منطقه جهان اسلام بوده است.

وی با بیان اینکه چرا این رژیم، فلسطین را به‌عنوان محل شکل‌گیری خود انتخاب کرده گفت: فلسطین از چند نظر حائز اهمیت است چرا که این منطقه به‌واسطه دسترسی به دریا و همچنین دارابودن ذخایر ارزشمند خدادادی می‌توانست به مرکز ارتباط جهانی تبدیل شود و به همین علت یک منطقه راهبُردی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرادبیگی افزود: ایجاد محیطی جهت دسترسی غرب به جهان و دول اسلامی و همچنین واپایش خاورمیانه و دریای سرخ این منطقه از دیگر موارد پر اهمیت در ایجاد این رژیم جعلی بوده است.

منتخب خبرگان رهبری به حمایت‌ها از این رژیم اشاره کرد و گفت: این رژیم جعلی برای تداوم حکومت خود نیاز به حمایت‌هایی داشت و سازمان‌های جهانی در واقع با اقدامات خود زمینه‌ساز حمایت از این رژیم را فراهم کردند چرا که شکل‌گیری صهیونیست در منطقه در واقع راه برای ورود غرب و همچنین جلوگیری از بیداری جهان اسلام و همچنین واپایش سیاست‌های آنها با اعمال‌نفوذ صورت خواهد گرفت.

وی شناخت این رژیم را دارای اهمیت بسیار دانست و بیان داشت: در همان سال‌های ابتدایی تشکیل این رژیم جعلی علمای جهان اسلام در قم، نجف، مشهد و در رأس آنها امام راحل ذات خبیث این رژیم را شناخته و در سخنرانی‌های افشاگرانه آن را برای مردم بازگو کردند که رژیم صهیونیستی به دنبال قبضه کردن جهان اسلام است. در واقعیت نیز رژیم صهیونیستی با اقدامات خود به معنای واقعی به دنبال نابودی جهان اسلام بود و برای آن برنامه‌ریزی داشت.

وی در ادامه به اهداف این رژیم پرداخته و عنوان داشت: آنها در تشکیل رژیم جعلی به دنبال گسترش چند تفکر در دنیا بودند اول اینکه یهود حق اول بوده و بقیه مردم انسان‌نما هستند و زندگی تنها حق یهودیان است تا این خط فکری را در بین یهودیان نیز پیش برده و در واقع یهود را ابزار پیشرفت کردند.

منتخب ایلام در خبرگان رهبری افزود: اما با آمدن امام راحل و شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاریخ تحول در دنیا عوض شد و در واقع ورق به نفع جهان اسلام برگشت چرا که رهبر انقلاب با راه‌اندازی یک جریان عبادی، سیاسی به نام روز جهانی قدس در جمعه آخر رمضان نگاه دنیا را به مظلومیت فلسطین جلب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha