دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: ما نیازمند دو کار اساسی در کشور هستیم که یکی اقتصاد و دیگری فرهنگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر امروز در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار داشت: هر سال در ماه مبارک رمضان خداوند با غفران رحمتش گناهان انسان را می‌بخشاید و ثواب بسیار می‌دهد اما مهم این است که آن را نگه داریم.

وی افزود: رمضان تمام شد، اما رمضانی بودن را حفظ کنیم و این مراقبت‌ها را داشته باشیم.

امام جمعه بوشهر با بیان این که مسئولان مردمداری را اصل برنامه خود قرار دهند، عنوان کرد: مؤلفه قدرت برای مردم و اساساً هدف نظام مردمداری به سبک اسلامی است، ایجاد فضایی سراسر آرامش و رفاه برای رشد معنویت و کمال ایمانی و تقوایی و اخلاقی از نشانه‌های والای عقلانیت مدیریت مردمداری است.

وی با تأکید بر این که مسئولان به مشکلات مردم توجه ویژه کنند، گفت: ما نیازمند دو کار اساسی در نظام هستیم که یکی اقتصاد و دیگری فرهنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: شرایط اقتصاد طوری است که باید دولت در کنار تمام زحماتی که می‌کشد برای زندگی پر از آرامش مردم در حوزه اقتصاد برنامه و تلاش جدی داشته باشد، در عرصه ارز، سکه، امور معیشت و زندگی مردم، گرانی‌ها و گران فروشی‌ها وضعیت مناسب نیست و همه باید تلاش کنیم این مشکلات زندگی مردم در عرصه معیشت برطرف شود.

وی ابراز کرد: تمام زیرساخت نظام اسلامی فرهنگ است و اگر فرهنگ دچار بحران شود، تمام زحمات مسئولان به هدر رفته است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در نشست‌های مختلف به ویژه سخنرانی اخیر در رابطه با فرهنگ و عفاف و حجاب صحبت کردند و تأکید کردند که مسئله حجاب عادی نیست و مسئله‌ای است که دشمنان از دیرباز و در رژیم قبل برنامه ریزی کرده بودند و الان به طور جدی به دنبال اندولسی کردن تهاجم خودشان هستند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: توسعه ابتذال فرهنگی، تهاجم فرهنگی، لاابالی گری و بی‌حجابی در دستور کار دشمن است و به همین خاطر مسئولان به ویژه وزیر کشور، قرارگاه‌های استانی و شهرستانی ان‌شاءالله همت کنند و طبق ضوابط و قوانین با کمک همه نهاده مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha