دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام نوری گفت : مردم پای کار نظام اسلامی، دین، قرآن و ولایت هستند، حوادث تلخ تروریستی اخیر مردم را بیدارتر کرد که حماسه بی‌نظیر و دشمن شکن روز قدس امسال را رقم زدند، لذا مسئولان باید شبانه روز بی‌منت و بدون تبعیض خادم ملت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام نوری امام جمعه صائین قلعه در خطبه‌های عید فطر این شهرستان با تبریک عید سعید فطر، اظهار داشت: عید فطر روز دریافت جایزه‌هاست، طبق فرموده امام صادق(ع) خدای متعال بشارت داده که گناه روزه‌داران را ببخشد، روزه‌داران هم مراقب باشند این پاکی را در طول سال حفظ کنند.

وی با تشکر از مردم مومن و انقلابی بابت حفظ حرمت امیرالمومنین(ع) در روز ۱۳ فروردین و خلق حماسه‌های عبادی سیاسی شب‌های قدر و روز شهادت امام علی(ع) و روز قدس، گفت: ثمره روزه‌داری رسیدن به مقام تقواست، هم مردم و هم مسئولان باید مسلمان عادل باشند و رفتارشان با رعایت تقوا حق الناس و حق الله باشد و در یک کلام حلال و حرام الهی را رعایت کنند.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: مردم پای کار نظام اسلامی، دین، قرآن و ولایت هستند، حوادث تلخ تروریستی اخیر مردم را بیدارتر کرد که حماسه بی‌نظیر و دشمن شکن روز قدس امسال را رقم زدند، لذا مسئولان باید شبانه روز بی‌منت و بدون تبعیض خادم ملت باشند.

امام جمعه صائین قلعه، خطاب به مسئولین تأکید کرد: با تشکیل مجمع پیگیری مطالبات مردمی که با حضور نخبگان و دلسوزان صاحب تجربه اساتید دانشگاه و فرهنگیان صورت می‌گیرد، مشکلات و نیازهای شهر را شناسایی کرده و راهکار رفع و تحقق آن را پیدا کنید، زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشارکت مردم در حل مشکلات ضروری است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha