چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
یی

حوزه / با رویکرد حفظ ارزش‌ها و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده مراسم بزرگداشت سردار محمدرضا زاهدی مجاهد سرافراز جبهه مقاومت در کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری حوزه از کاشان، مراسم بزرگداشت سردار محمدرضا زاهدی فرمانده دلاور تیپ قمر بنی‌هاشم(ع) در دوران دفاع مقدس و مجاهد سرافراز جبهه مقاومت با حضور سردار حسین اشتری مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور و خانواده این شهید والامقام در تالار شهر شهرداری کاشان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، شهردار ، فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه کاشان و آران و بیدگل، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان و یادگاران دفاع مقدس از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار شد، با نواخته شدن مارش نظامی از خانواده شهید زاهدی استقبال پرشور و شایسته‌ای به عمل آمد.

مراسم بزرگداشت شهید القدس و همرزمانش که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به کنسول‌گری ایران در دمشق به درجه رفیع شهادت نائل شدند با همراهی مسئولین، خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و مردم مومن و انقلابی کاشان انجام شد و ضمن قرائت فاتحه و نوحه خوانی، یاد و خاطره جانفشانی و رشادت‌های سردار شهید زاهدی را گرامی داشتند.

سردار حسین اشتری مشاور رئیس کل ستاد نیروهای مسلح کشور، مهدی زاهدی فرزند شهید سردار محمدرضا زاهدی و همچنین علی اصغر رجایی فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج کاشان در این مراسم پیرامون ویژگی‌های شاخص این شهید والامقام راه قدس به ایراد سخنرانی پرداختند.

نوحه‌خوانی مهدی سلحشور مداح اهل بیت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود که اشک را به چشمان میهمان این محفل معنوی هدیه کرد.

حفظ ارزش‌ها و انتقال آن‌ها به نسل‌های آینده از اهداف برگزاری این مراسم عنوان شده است که با همکاری مجموعه فرهنگی محبان حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) و لشکر ۸ نجف اشرف اجرا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha