چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1150432
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۶
حوزه هنری

حوزه / جمعی از اهالی هنر برای پاسداشت عملیات «وعده صادق» در حوزه هنری تهران تجمع کرده و اعلام نمودند که امنیت کشور خط قرمز همه ماست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اجتماع اهالی فرهنگ و هنر به منظور تجلیل از عملیات تاریخی «وعده صادق» یکشنبه شب در حوزه هنری برگزار شد و در آن چهره‌های فرهنگی و هنری همچون هادی مقدم دوست، خیرالله تقیانی پور، کوروش زارعی، محمدرضا باقری، ناصر فیض و محمود کاسبی حاضر بودند.

فاطمه افشاریان مجری تلویزیون که این مراسم را اجرا می‌کرد، در بخش‌های مختلفی از شاعران کشور دعوت کرد تا اشعار خود را درباره مقاومت و همچنین غزه و عملیات شب گذشته بخوانند که در این خصوص احمد بابایی، میلاد عرفان پور و چند تن دیگر از شاعران کشور به شعرخوانی پرداختند.

احمد بابایی در ابتدای خوانش شعر خود اظهار داشت: من چندی پیش باخبر شدم که قرار است با پیکر یکی از شهیدان کنسولگری ایران در اسلامشهر وداع کنند، با افتخار به این برنامه وداع مشرف شدم که جمعیت عظیمی هم در آن شرکت کرده بودند، آن زمان و با آن اتفاق شروع کردم به سرودن منظومه‌ای که خدا را شکر با عملیات دیشب این منظومه هم به پایان رسید.

گفتنی است: این آیین با حضور گروه‌های سرود همراه بود و ساعتی حضار را با قطعات موسیقایی حماسی همراه کردند.

امیر حقیقت نیز از جمله خوانندگانی بود که به اجرای یکی از آثار خود در زمینه وطن پرداخت، از دیگر اجراهای این مراسم هم به مرشد میرزاعلی اختصاص داشت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha