شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سیاسی

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان از برگزاری بیش از ۲۴۰ فعالیت سیاسی-اجتماعی در مدارس علمیه خواهران این استان در طول سه ماهه دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خبر داد.

خانم ملیحه فلاحیان بیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، با اشاره به برگزاری بیش از ۲۴۰ فعالیت سیاسی-اجتماعی در مدارس علمیه خواهران اصفهان در سه ماهه دوم سال ۱۴۰۲، اظهار داشت: این فعالیت‌ها در راستای گسترش بینش سیاسی-اجتماعی خواهران طلبه، آماده‌سازی طلاب و مبلغین برای حضور در عرصه جهاد تبیین و همچنین مشارکت در فعالیت‌های سیاسی-اجتماعی کشور از جمله انتخابات و بحث جمعیت برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

وی افزود: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به برگزاری ۵۳۲ نشست، بیش از ۹۰ کارگاه آموزشی و بیش از ۱۲ سیر مطالعاتی اشاره کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری این برنامه‌ها مقدمه‌ای برای افزایش مشارکت طلاب و مبلغین در فعالیت‌های سیاسی-اجتماعی، به ویژه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که در اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی گفت: این فعالیت‌ها در راستای افزایش آگاهی و بصیرت خواهران طلبه در مسائل سیاسی و اجتماعی، توانمندسازی طلاب و مبلغین برای حضور در عرصه جهاد تبیین و روشنگری افکار عمومی، تشویق به مشارکت فعال در فعالیت‌های سیاسی-اجتماعی کشور، از جمله انتخابات و کمک به ارتقای سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه برگزار شده است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان یادآور شد: حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان با برگزاری این فعالیت‌ها، نقش مهمی در تربیت طلاب و مبلغینی آگاه، توانمند و متعهد به نظام اسلامی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha