پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
آیت اللہ اعرافی

آیت الله اعرافی در پیام های جداگانه ای شهادت وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت آیت الله اعرافی به مناسبت شهادت وزیر امورخارجه بدین شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر شهادت سیاستمدار و مدیر انقلابی و متعهد جناب مستطاب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان(ره) در سانحه هوایی موجب تالم و تاثر خاطر گردید.

برای نظام مقدس اسلامی ایران و ملت بزرگ، بسیار مایه مباهات و افتخار است که چنین رجال برجسته و مجاهدان صادقی را در دامان خود تربیت کرده است. آن مجاهد شهید دارای فکری بلند و همتی والا و الگوی وحدت و هم افزایی دیپلماسی انقلابی و میدان جهاد بود و در مراحل گوناگون عمر شریف خود و بخصوص در دوره وزارت خویش در خدمت به اقتدار راهبردی و روزافزون نظام و انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران از هم کوششی دربغ نورزید و در حوادث جهان منطقه و بویژه در دفاع از منافع ایران و پیشبرد اهداف محور مقاومت نقشی ممتاز ایفا کرد.

اینجانب بنام حوزه علمیه شهادت آن چهره خدوم و خوشفکر و انقلابی را به محضر شریف مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، دولت انقلابی و مردم سرافراز ایران و بویژه خانواده داغدار ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند غفور ودود در روز ولادت امام علی بن موسی الرضا(ع) برای آن عزیز سفر کرده، رفعت مقام و وصول به مقام رضوان الهی و برای بازماندگان، بهروزی، عزت، شکیبایی و پاداش نیک الهی خواستارم.

پیام تسلیت شهادت امام جمعه تبریز:

انا لله و انا الیه راجعون

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خبر شهادت رییس جمهور خدوم، انقلابی و مردمی ایران اسلامی حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی(رضوان الله تعالی علیه) و آیت الله سید محمد علی آل هاشم(قدس سره) هیئت همراه در سانحه هوایی قلوب ملت ایران، حوزه های علمیه و آزادگان جهان را داغدار کرد.

به راستی و به بیان نورانی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) : حقاً از روحانیت راستین اسلام و تشیع جز این انتظاری نمی رود که در دعوت به حق و راه خونین مبارزه مردم، خود اولین قربانیها را بدهد و مُهر ختام دفترش شهادت باشد.

سلام و درود خداوند بر این مجاهدان راستینی که در راه خدمت به مردم و نظام مقدس اسلامی سر از پا نشناخته و در هر امر خطیری خطر کرده و جان شیرین خود را در این راه نثار کردند.

عالم فقید و روحانی وارسته و پارسا حضرت آیت الله سید محمد علی آل هاشم(قدس سره) نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی سومین امام جمعه تبریز است که به مقام والای شهادت دست یافته و اجر سالها مجاهدت علمی و عملی و خدمت به مردم مومن و ولایتمدار آن خطه را به بهترین و کامل ترین وجه دریافت کردند.

آن دوست عزیز و شهید الگوی ممتازی از مدیریت اسلامی و نمونه ای بارز از عشق خدمت به مردم و نماد برجسته ای از تعامل با مردم وجوانان بود و در منصب خطیر امامت جمعه الگوی بدیعی آفرید.

اینجانب شهادت این عالم خدوم و مردمی را به محضر قدسی حضرت صاحب الامر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه و مردم عزیز ایران به ویژه غیور مردان استان آذربایجان شرقی و والد معظم و بیت مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهدای گرانقدر، علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان و برای بازماندگان، آرامش قلبی توام با اجر فراوان و پایدار و برای مردم شریف بزرگ تبریز و آذربایجان وحوزه های علمیه آرزوی سرافرازی و سربلندی دارم.

پیام تسلیت شهادت استاندار آذربایجان شرقی:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم رحمتی(زید عزهم)
سلام علیکم بما صبرتم
آسمانی شدن  مدیر انقلابی و متعهد شهید ارجمند جناب مستطاب آقای  مالک رحمتی(ره)  در سانحه غم انگیز هوایی را تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان، علو درجات و غفران بیکران الهی و برای  خانواده  و بازماندگان محترم ، آرامش قلبی و عزت و سلامت خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha