پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
ذا

حوزه/ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان طی پیامی شهادت خادم الرضا(ع) آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، در پیام سرپرست فرمانداری ویژه کاشان آمده است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت خادم الرضا، خادم ملت ایران، حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران دل های مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرد، شخصیتی بزرگ که تا آخرین لحظات عمر با برکت خویش را در راه خدمت به مردم سپری نمود و لحظه ای در این راه دریغ نکرد.

ایشان فردی خستگی ناپذیر و خادم ملت بود با جان و دل در راه توسعه ، پیشرفت و رفع مشکلات مردم گام برداشته و همواره بر سر عهد و پیمان خود ایستاد و سرانجام در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد.

اینجانب به عنوان نماینده دولت مردمی، به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خطه دارالمومنین کاشان اطمینان می‌دهم در راه خدمت رسانی با تاسی از روحیه خستگی ناپذیر حضرت آیت اله رئیسی، نهضت خدمت رسانی با توکل بر خداوند متعال با قدرت بیشتری ادامه داشته و همانگونه که رهبر معزز انقلاب فرمودند با همراهی ملت بزرگ ایران هیچگونه مشکل و خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد نخواهد شد.

شهادت جانسوز رییس جمهور محبوب و خدوم ایران حضرت آیت الله رییسی و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف کاشان تسلیت عرض می‌نمایم.

حمیدرضا محمدی فشارکی

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha