یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رهبر با بیان اینکه تاریخ شیعه با خون و شهادت نوشته شده است، گفت: راه این شهدا خدمت به اسلام، کشور و ملت است و باید این راه را ادامه دهیم و این سه عنصر هدف ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و هیئت همراه ایشان به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار داشت: شخصیت رئیس جمهور باید درست شناخته می شد، چرا که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عالمی مجاهد بود که در چندین سنگر از جمله در مجلس خبرگان رهبری، در آستان مقدس حضرت رضا(ع) و در دستگاه قضایی خدمت کرد و در هر جایی خدمت نمود خالصانه و قابل ستایش بود.

وی افزود: در دولت نیز رئیس جمهور موفق عمل کرد و در انتخاب همکاران خود نیز موفق بود و شبانه روز فعالیت می کرد و در منطقه ای که یکی از مناطق سخت و صعب العبور است دچار سانحه شد و به شهادت رسید و این حاکی از آن است که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی سرشار از عشق خدمت به مردم بود.

امام جمعه موقت اصفهان تاریخ مکتب شیعه را تاریخ شهادت عنوان کرد و ادامه داد: تاریخ شیعه با خون و شهادت نوشته شده است و این شهادت از خانه حضرت زهرا(س) تا شهادت امیرمؤمنان(ع) در محراب و تا کربلا و شهادت صدها هزار شهید انقلاب اسلامی ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: شهادت مایه افتخار است و باید قدر این شهدا را بدانیم و دنبال کننده خدمات آنها باشیم و به عنوان طلبه و حوزوی از این عالم مجاهد که شهید راه خدمت است، الگو بگیریم.

عضو جامعه روحانیت مبارز حوزه های علمیه، روحانیون و مسئولین را قدردان این شهدا عنوان کرد و ادامه داد: این مرد بزرگ و هم چنین وزیر امور خارجه که در همه کشورهای اسلامی برای کمک به مردم غزه و افشاگری جنایات رژیم صهیونیستی حضور می یافت و حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز که در متن مردم بود و خدمت می کردند باید برای همه ما الگو باشند، چرا که راه آنها خدمت به اسلام، کشور و ملت است و باید این راه را ادامه دهیم و این سه عنصر هدف ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر عدم توجه به شبهات و القائات دشمنان و معاندان نظام و انقلاب را ضروری دانست و افزود: از ابتدای تاریخ اسلام این شبهات وجود داشت ، هم چنان که تبلیغات معاویه را داشتیم، امروز نیز تبلیغات صهونیست ها و بیگانگان و فراریانی که به دشمن پناهنده شده اند نیز وجود دارد و این امور ارزش توجه کردن را ندارند و ملت و کشور راه خود را می رود و دنیا و وجدان عمومی آگاه و بیدار است و دشمنان جز آن که خود را رسواتر کنند نمی توانند کاری از پیش برند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha