یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
جوادی آملی

مردم با حضور حماسی و میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه خود را انجام دادند و مسئولان هم باید با حفظ وحدت، به کمک مردم بیایند و مشکلات پیش رو را حل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله جوادی آملی، صبح امروز با حضور در راهپیمایی 22بهمن و جشن انقلاب اسلامی مردم قم، در جمع خبرنگاران، حضور حماسی مردم را لبیک به فرمان خدا، پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) دانسته و اظهار داشتند: این حضور مردم،  لبیک به عقل، فطرت، استقلال و شعور سیاسی است.

این مرجع تقلید، حضور میلیونی ملت ایران را نشان از عظمت و غیرت و رشد سیاسی و فرهنگی آنان دانسته و گفتند: شور و نشاط ملت ایران پس از 35 سال، نشان‌دهنده روحیه‌ انقلابی آنها است که مدیون امام(ره)، شهداء و هدایت ها و تدابیر مقام معظم رهبری می‌باشد.

ایشان، حضور حماسی مردم را پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری عنوان کردند و افزودند: مردم با حضور میلیونی، وظیفه خود را انجام دادند و مسئولان هم باید با حفظ وحدت، به کمک مردم بیایند و مشکلات پیش رو را حل کنند.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان با تاکید بر این که حضور مردم موجب می‌شود که دشمنان دست از تهدید‌ها بردارند و جریان هسته ای شکوفاتر شود، یادآور شدند: آنها باید بدانند ملت با عظمت ایران هیچ‌گاه دست از انقلاب و نظام و ولایت فقیه بر نخواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha