شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که شاهد حضور پرشور طلاب و فضلا در پای صندوق های رای هستیم اظهار داشت: بعد از اتمام را‌گیری، بلافاصله شمارش آرا توسط مسئولین اجرایی ستاد انتخابات آغاز خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی  ابراهیمی در  محل ستاد انتخابات  هفتمین دوره نمایندگان مجمع طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که در مدرسه فیضیه در حال برگزاری است به  خبرنگار خبرگزاری حوزه گفت: شاهد یکی از پرشورترین انتخابات در حوزه علمیه در طی این دوره‌های گذشته هستیم.

وی افزود: شور و شوق و استقبال طلبه‌ها از این انتخابات غیرقابل وصف بوده و این نشان از همت بلند اساتید طلاب و فضلای حوزه علمیه است.

مسئول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد:اطلاع رسانی گسترده‌ای برای حضور طلاب و فضلا در این انتخابات صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین  ابراهیمی با بیان این‌که نوآوری‌هایی در این برگزاری انتخابات صورت گرفته بیان داشت: با توجه به این نوآوری‌ها امروز شاهد برگزاری انتخابات پرشوری هستیم.

وی همچنین با اشاره به اعلام نتایج انتخابات ابراز داشت: بعد از اتمام را‌گیری بلافاصله شمارش آرا توسط مسئولین اجرایی ستاد انتخابات در همین مکان آغاز خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha