شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد را یکی از موفق‌ترین طرح‌ها برای حفظ اعتقادات و جلوگیری از تهاجم دشمنان علیه جوانان این مرز و بوم بیان کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام موسوی‌اطهر افزود: تهاجم فرهنگی دشمن بی‌رحمانه کیان ما را مورد هدف قرار داده و با سرمایه‌گذاری‌ای که دشمنان خارجی ما برای انحراف نسل جوان به ‌وجود آورده‌اند و با پخش سی‌دی‌ها و فیلم‌های مستهجن و سرمایه‌گذاری در این موضوع اعتقادات جوانان را نشانه رفته است.

وی ادامه داد:  بهترین راه برای مبارزه با دشمن، حضور عزیزان روحانی و اساتید مورد اعتماد دانشگاهی در مدارس و محافل علمی است و تجربه‌ چند سال اخیر در جهت راه‌اندازی گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد نشان می‌دهد که این بهترین راه برای کنترل کردن فعالیت‌های دشمنان است.

حجت الاسلام موسوی‌اطهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: دشمن با سرمایه‌گذاری در بخش فرهنگی و دینی، به جان اعتقادات نسل جوان ما افتاده لذا دعوت از نخبگان حوزه و دانشگاه در مدارس و مساجد می‌تواند در جهت حفظ اعتقادات و جلوگیری از تهاجم دشمن موثر باشد.

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha