یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مقدم

حوزه/ رئیس مرکز فرهنگ و معارف قرآن کریم تصریح کرد: بی شک در شرایط امروز جامعه پاسخ قانع کننده به شبهات ، لازمه تقویت اعتقادات مردم به خصوص نسل جوانی است که در معرض انواع شبهات و هجمه های فکری، فرهنگی و اعتقادی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفی مقدم در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به فعالیت بی امان دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی اظهار داشت: در حال حاضر تنها بالغ بر 300 شبکه وهابی در دنیا در دنیا فعالیت می کنند که این ها عمده کارشان تخریب باورها و اعتقادات شیعه است.

وی افزود: در کنار این ها ده ها هزار سایت و شبکه ماهواره ای غربی و صهیونیستی به بمباران فکری و فرهنگی علیه اعتقادات ما مشغول به کار هستند که برای پاسخ به شبهات آن ها باید با کلام منطقی و به صورت مستدل پاسخ داد تا این روند به قانع شدن نسل جوان بیانجامد.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر لزوم توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری ، مراجع و علما در حوزه فضای مجازی و تلاش برای عملیاتی کردن آن ها گفت: امروز فضای مجازی ظرفیت و بستر خوبی برای ما به منظور نشر معارف حقه اهل بیت(ع) قرار داده که البته در صورت غفلت و کم توجهی ما به این موضوع می تواند خود به آسیب و تهدیدی نیز بدل شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha