سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 250825
۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۸

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و جامعة­المصطفی العالمیه(ص) به منظور حمایت از مبلغان برای تبلیغ در ماه­های شعبان­المعظم و رمضان­المبارک 1432 ثبت­نام می­کند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، اشتغال به کارشناسی ارشد برای کشورهای افغانستان، هندوستان و پاکستان، گذراندن 100 واحد کارشناسی برای دیگر کشورها و خواهران، داشتن پرونده تبلیغی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مدارس محل تحصیل و موافقت اداره تبلیغ واحدهای آموزشی جامعة­المصطفی، از شرایط ثبت­نام می­باشد.

قابل ذکراست، دانش­آموختگان سطوح بالاتر علمی، دارندگان مدارک کارشناسی ارشد و دکتری و گذراندن دوره­های آموزش کاربردی تبلیغی، از اولویت­های این ثبت­نام به شمار می­رود.

یادآور می­شود: متقاضیان دارای شرایط، ضروری است به صورت همزمان به اداره مبلغان واحدهای آموزشی جامعه­المصطفی و دفتر نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی واقع در خیابان صفائیه انتهای کوچه شماره 37 پلاک 32 به صورت حضوری مراجعه نمایند. همچنین از متقاضیان خواهر صرفا در مدرسه محل تحصیل ثبت­نام به عمل می­آید.

شایان ذکر است؛ ثبت­نام جامعه­المصطفی برای دانش­آموختگان داخل کشور در سازمان مرکزی المصطفی(طبقه دوم، اتاق 154) و برای طلاب مدارس تحت اشراف در جامعه آل­البیت(ع) انجام می­شود.

همچنین کسانی که در مجتمع آموزش عالی فقه پرونده تبلیغی ندارند، از 15 خرداد 1390 به اداره مبلغان، اتاق 135 مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است: حضور در گردهمایی پیش از اعزام برای تمامی مبلغان الزامی است و مبلغانی که در اعزام تبلیغی سال گذشته گزارش تحویل ندادند، لازم است هنگام ثبت­نام گزارش خود را تحویل نمایند.

زمان ثبت­نام: 5/3/1390 تا 20/3/1390

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha