شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024

امام خمینی (ره) با ایستادگی در برابر طاغوت و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراهی مردم، مکتب تشیع را به جهانیان ارائه کرد و از آن زمان تاکنون مشتاقان زیادی از اقصی نقاط جهان به این مذهب گرویده اند.

معاون پژوهش مرکز تخصصی علامه امینی تبریز در گفت وگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، با اشاره به خیزش های اخیر در خاورمیانه، آن را نوعی از بیداری های اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مبارزه با استکبار و احقاق حق مظلوم، شاخصه اصلی مکتب شیعه است که امروز با نگاهی به کشورهای اسلامی منطقه، به نقش تاثیرگذار شیعیان پی می‌بریم.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه با از بین بردن بداخلاقی های موجود در سطح جامعه و ساختن جامعه ی اخلاق محور می‌توانیم بخوبی زیبایی های مکتب تشیع را به رخ سردمداران زشت خوی غرب بکشیم، اظهار داشت: سیره حضرت امام خمینی(ره) که رهبری انقلاب اسلامی را برعهده داشتند باعث ظهور و بروز هرچه بیشتر مکارم اخلاق و مطرح شدن تشیع در جهان شد که علی رغم تبلیغات گسترده غرب علیه تشیع و اسلام، نظام جمهوری اسلامی توانسته جایگاه خوبی را کسب نموده و در مردم سراسر دنیا نفوذ کند.

وی به جایگاه شخصیتی حضرت امام (ره) اشاره و تاکید کرد: امام(ره)  با همسایگان خود در نوفل لوشاتا بگونه ای رفتار کرده بود که جذب رفتار امام (ره) شده بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha