پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024

معاون آموزش مؤسسه قرآن و عترت اميرالمؤمنين(ع) از برگزاری دوره‌هاي آموزشي اين مركز خبرداد.

به گزارش سرویس استانهای مرکز خبر حوزه حجت الاسلام عادل نيا، در تشريح دوره‌هاي آموزشي اين مركز قرآني تصريح كرد: دوره‌هاي آموزشي اين مؤسسه قرآني در چهار گروه، قرآن، معارف، خانواده و مهارت‌ها تقسيم بندي شده است.

وی افزود: در گروه قرآن، كارگاه‌هاي تفسير، كلاس‌هاي حفظ قرآن، روانخواني، فصيح خواني و صوت و لحن و در گروه معارف كلاس‌هاي نهج‌البلاغه، عقايد، مهدويت، فرقه‌هاي نوظهور و غرب شناسي و در گروه خانواده كارگاه‌هاي آموزش قبل از ازدواج، تربيت كودك، مهارت‌هاي زندگي و روابط همسران و در گروه مهارت‌ها كلاس‌هاي خوشنويسي، طراحي، كامپيوتر، زبان و عربي برگزار مي‌شود.

معاون آموزش مؤسسه قرآن و عترت اميرالمؤمنين(ع)، افزود: هدف از برگزاري اين كلاس‌ها زمينه سازي براي ظهور حضرت حجت(عج) و عمل به وظيفه و رسالت طلبگي مي‌باشد كه در نهايت بتوانيم سطح فرهنگي و بينش معنوي جامعه را ارتقا بخشيم.

حجت الاسلام عادل نيا با اشاره به برنامه‌هاي آينده اين مؤسسه قرآني عنوان كرد: ارتقا كمي و كيفي دوره‌هاي آموزشي و گسترش اين دوره‌ها در سطح منطقه به مؤسسات و كانون‌هاي قرآني ديگر و برگزاري كلاس‌هايي براي مديران فرهنگي و آموزشي منطقه و ائمه جماعت مساجد، از برنامه‌هاي آينده اين مؤسسه قرآني است.

وي در تشريح رابطه مؤسسه قرآن و عترت اميرالمؤمنين(ع) با مؤسسات ديگر گفت: قرار است جلساتي با مؤسسات و كانون‌هاي قرآني و فرهنگي منطقه براي تعامل فرهنگي بيشتر با اين مؤسسات داشته باشيم.

لازم به ذكر است علاقه مندان براي شركت در دوره‌هاي آموزشي و كلاس‌هاي فوق، مي‌توانند با مراجعه حضوري به اين مؤسسه به آدرس: شهرري، خيابان شهيد رجايي، تقاطع آزادگان، جنب مسجد ولي الله اعظم(عج) براي ثبت نام اقدام نمايند و يا با شماره تلفن‌هاي: واحد برادران: 55504542 واحد خواهران: 55544777 تماس حاصل نمايند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha