یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 276408
۲۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۶

معاون فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان گیلان گفت: طرح محراب با دو محور جذب افراد جامعه به اقامه نماز و دلایل خواندن و نخواندن نماز درمدرسه علمیه زینبیه شهرستان رشت برگزار شد.

فاطمه بداقی در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های مرکز خبر حوزه، اظهار داشت: طرح محراب با هماهنگی مرکز تخصصی نماز قم و معاونت فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران گیلان در مدرسه علمیه زینبیه شهرستان رشت برگزار شد.

 وی همچنین  با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی تا کنون علاوه بر مدرسه علمیه زینبیه  در 50 مدرسه علمیه سراسر کشور نیز اجرا شده است، افزود: با هماهنگی های انجام شده در این طرح برای ارائه آموزش های مربوطه

از یکی از اساتید حوزه علمیه قم به نام استاد دیانت برای  تدریس به خواهران طلبه  دعوت به عمل آمد.

معاون فرهنگی و پژوهشی حوزه علمیه خواهران استان گیلان خاطرنشان کرد: این طرح در دو محور با موضوعات شیوه های نوین جذب افراد جامعه به نماز و نیز دلایل خواندن و نخواندن نماز از حیث موارد اعتقادی، اجتماعی، خانوادگی بررسی و راهکارهای برخورد با این موارد نیز ارائه گردید.

خانم بداقی همچنین ابراز داشت: با توجه به نظر سنجی های به عمل آمده و استقبال خواهران طلبه از طرح محراب و همینطور با عنایت به حساسیت و اهمیت مبحث نماز در صورت موافقت مرکز، این طرح در آینده علاوه بر شهرستان رشت در سایر مدارس علمیه گیلان نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha