دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه حمایت از تولید ملی را هدف گذاری کلان در عرصه اقتصادی دانست که می‌بایست به دور شعارزدگی و هیاهوی تبلیغاتی محقق شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجلال رضوی مهر در گفت وگو با خبرنگار حوزه نیوز، با اشاره نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، اظهار داشت: اساسا رهبر معظم انقلاب در نامگذاری های هرساله، با دیده بانی عمومی که از اوضاع داخل کشور و جهان دارند و ا اقدام به این کار می کنند.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب برای نامگذاری هر ساله یک گروه مشورتی را به حضور می پذیرند، گفت: مقام معظم رهبری به این نتیجه رسیدند که لازم است با توجه به شرایط موجود  کشور و با نگاه به تحریم های اقتصادی گسترده علیه کشور، توجه کشور در سال جاری بر روی حمایت از تولید ملی معطوف باشد.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه های علمیه، ابراز امیدواری کرد: نامگذاری امسال نقطه عطفی برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی حال حاضر کشور باشد.

وی تاکید کرد: بسیاری از کشورهای اسلامی نیز د چار مشکلات اقتصادی هستند و قطعا شعار حمایت از تولید ملی که توسط ولی امر مسلمین بیان شده می تواند برای آن ها نیز راهگشا باشد.

*تاکید بر دوری از هیاهوی تبلیغاتی

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مهر یادآور شد: باید به دور از هیاهوهای تبلیغاتی و شعارزدگی، در راه حمایت از تولید ملی گام برداشت و در مسیر پیشرفت اقتصادی مورد توجه جدی  قرار داد.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: باید همه به اهمیت حمایت از تولید ملی پی ببرند و بدانند که این عنوان، فقط یک شعار نیست، بلکه یک هدف گذاری کلان در عرصه اقتصادی است که مقام معظم رهبری با نگاه تیزبینانه و دور اندیش خود آن را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر اضافه کرد: امیدواریم دولتمردان، این فرمان مقام معظم رهبری را همچون فرمان امام علی(ع) به مالک اشتر تلقی کنند و بدانند که دشمنان در حال ضربه زدن به کشور از راه اقتصادی هستند.

مشاور رییس سازمان اوقاف و امورخیریه تاکید کرد: باید با حمایت از تولید ملی، از بحران های پیش آمده عبور کنیم و مسیری را طی نماییم که مسیر پیروزی ملت ایران باشد.

*کار و تولید ایرانی حرمت دارد

وی با تأکید بر این که مردم باید با خرید کالاهای ایرانی، به حمایت از تولید ملی و کار کارگران ایرانی بپردازیم، گفت: ایران اسلامی ام القرای جهان اسلام است؛ بنابراین سرمایه و کار و تولید آن نیز حرمت دارد و باید با حمایت از آن، دست به کاری جهادی زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha