چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024

امروز همه مردم و مسوولان باید نقش حضرت زینب(س) در پیام رسانی عاشورا را ایفا کرده و زینب گونه برای صدور پیام انقلاب در پهنه گیتی تلاش و مجاهدت داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سید مرتضی اسماعیلی طبا در کنگره ملی حضرت زینب(س) در قم، با اشاره به تدوین دانشنامه حضرت زینب(س)، بر ضرورت بازشناسی شخصیت بزرگان دین برای نسل امروز کشورمان تاکید کرد و گفت: متاسفانه سیره حضرت زینب(س) در حیات سیاسی و اجتماعی ایشان تا حدودی مورد غفلت واقع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم  ادامه داد: امروز همه مردم و مسوولان باید نقش حضرت زینب(س) در پیام رسانی عاشورا را ایفا کرده و زینب گونه برای صدور پیام انقلاب در پهنه گیتی تلاش و مجاهدت داشته باشند.

وی همچنین برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره ملی حضرت زینب(س) در سالهای آینده با همکاری و مشارکت همه نهادهای ذیربط را لازم دانسته و یادآور شد: امروز جامعه ما در برابر هجمه شدید تبلیغاتی دشمنان اسلام و انقلاب نیازمند الگوبرداری از معنویت و بصیرت حضرت زینب(س) است.

اسماعیلی طبا، ضرورت تبیین هرچه بیشتر مساله عفاف و حجاب در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: حضرت زینب کبری(س) در عین مجاهدت و مبارزه با ظلم و طاغوت بر حفظ حجاب خود تاکید بسیار داشتند و این مهم الگوی بسیار مناسبی برای زنان و دختران امروز کشورمان است.

 وی در پایان  برگزاری کنگره ملی حضرت زینب(س) را اقدامی بسیار ارزشمند در جهت شناخت هرچه بیشتر ابعاد وجودی آن حضرت دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha