چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024

همایش حضرت معصومه(سلام الله علیها) با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام محمد علی لبخندان، امروز درنشستی  با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(سلامالله علیها) که در دفتر امام جمعه قم برگزار شد، شرایط فرهنگی استان هرمزگان را، خاص دانست.

مشاور امور روحانیون استاندار هرمزگان با اشاره به همسایگی این استان از طریق خلیج فارس با کشورهای عربی گفت: این همسایگی موجب شد تا تبیلغات گسترده ای از سوی وهابیت دراین استان انجام شود.

وی با بیان این که در حال حاضر، در مجموع، 9 مدرسه علمیه در سراسر استان هرمزگان در برابر مشغول فعالیت هستندافزود:  هزارو 200 طلبه شیعه  دراین 9 مدرسه  مشغول  تحصیل هستند.

حجت الاسلام لبخندان افزود: البته گاهی اوقات، اثرگذاری بانوان طلبه در استان بیش از فعالیت های تبلیغی برادران طلبه اهل سنت است، چراکه تبلیغات بانوان به صورت خانه به خانه و چهره به چهره می باشد.

وی تشکیل تیم فرهنگی هرمزگان را راهکاری برای مقابله با تبلیغات سوء وهابیت در این استان معرفی کرد و گفت: این گروه، متشکل از طلاب و فضلای استان هرمزگان است که در کنار تحصیل و امورات طلبگی خود، در این عرصه وارد شده و اقدامات ازشمندی انجام داده اند.

حجت الاسلام لبخندان در ادامه خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)، طرح یک هفته با کریمه اهل بیت در استان اجرا می شود که ارائه کننده برنامه

های مختلف فرهنگی در راستای معرفی شخصیت این بانو در مساجد، مدارس و دانشگاه  ها می باشد.

مشاور امور روحانیون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:پنجشنبه 3اسفند ماه سال جاری که همزمان با سالروز رحلت این بانو است، همایش کریمه اهل بیت حضرت معصومه(سلام الله علیها) با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی و سخنرانی آیت الله ری شهری در بندرعباس برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha