دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

تازه مسلمان کره جنوبی گفت: حوزه علمیه قم همگام با فناوری های نوین و تکنولوژی روز،حرف های زیادی در جهان برای گفتن دارد و پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  خانم سو می لی  ویو (هُدی) دانشجوی دانشگاه هانکوگ کره جنوبی در بازدید  از  مرکز نور اظهارداشت: حضورم در شهر مقدس قم را مغتنم شمرده و از تمام لحظه های حضورم در این شهر مقدس به نحو احسن بهره برده ام و در آخرین روز از سفرم به شهر قم خاطر فراموش نشدنی حضورم در بزرگترین مجموعه علمی پژوهشی حوزوی تولید نرم افزار را با خود به کره می برم.

این تازه مسلمان کره ای افزود: امروز دریافتم که حوزه علمیه قم همگام با فناوری های نوین و تکنولوژی روز حرف های زیادی در جهان برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: در سفرم به ایران با بسیاری از حقایق روبرو شدم ، تلاش و کوشش ایرانیان را در زمینه های علمی و تحقیقاتی از نزدیک دیدم.

خانم هدُی در پایان سخنان خود از فراهم شدن شرایط برای حضور در شهر قم و بازدید از مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی حوزوی تشکر و قدردانی کرد.

در ابتدای این جلسه محسن مس چی، توضیحاتی را از فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی ارائه کرد.

313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha