یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024

صمیمانه از رهبران حزب الله به ویژه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله به خاطر سخنان اخیر ایشان درباره فلسطین و همدردی با آوارگان فلسطینی در اردوگاه ها و دفع فتنه طایفی و مذهبی تشکر می‌کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، گروهی متشکل از مسئولان گروه‌های فلسطینی با حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله در مقر این شورا در ضاحیه بیروت دیدار کردند.

این گروه فلسطینی شامل فتحی ابوالعردات دبیر جنبش فتح در لبنان، علی برکة از جنبش حماس، ابوعماد الرفاعی از حرکت جهاد، ابو حسن غازی از سازمان الصاعقه، صلاح یوسف از جبهه آزادسازی فلسطین، عدنان یوسف از جبهه دموکراتیک آزادسازی فلسطین و حسن زیدان از جنبش فتح بودند. در این دیدار حاج حسن حب الله مسؤول پرونده فلسطین و معاون وی شیخ عطاءالله حمود نیز حضور داشتند و شرکت کنندگان درباره آخرین تحولات محلی و فلسطین بحث و گفتگو کردند.

در این نشست، درباره تهدیدهای پیرامون قدس و مسلمانان و همچنین تصمیم دشمن صهیونیستی برای تصرف بیش از 80%  فلسطین و یهودی‌سازی قدس با استفاده از روش های مختلف بحث و تبادل نظر شد و شرکت کنندگان خواستار همبستگی امت اسلام و جبهه مقاومت و آزادگان امت اسلام برای قرار گرفتن مساله قدس در اولویت برنامه جهان اسلام شدند و خواستار شکست حصر قدس و یاری اهالی فلسطین شدند و تاکید کردند که قدس پایتخت ابدی فلسطین خواهد بود.

شرکت کنندگان در این نشست بر ضرورت خاتمه یافتن پرونده حقوق مدنی و اجتماعی تاکید کردند؛ چرا که دربردارنده خواسته های انسانی و مشروع برای مردم فلسطین و آوارگان فلسطینی و حق مشروع آنها برای بازگشت و رسیدگی به اردوگاه نهرالبارد می‌باشد، گرچه این رسیدگی هیچ منافاتی با حق بازگشت آوارگان ندارد.

در این جلسه فتحی ابوالعردات، دبیر جنبش فتح و سخنگوی گروه شرکت کننده گفت: این سفر ما بخشی از فعالیت های سیاسی و حزبی برای تحکیم پیمان عمیق با سران حزب الله و مقاومت اسلامی است و برای اینکه از سوی گروه های فلسطینی و خانواده شهید محمد السمراوی، صمیمانه از رهبران حزب الله به ویژه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به خاطر سخنان اخیر ایشان درباره فلسطین و همدردی با آوارگان فلسطینی در اردوگاه ها و دفع فتنه طایفی و مذهبی تشکر کنیم.

* مقاومت، تنها راه حل است

سپس سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله نیز ضمن تشکر از گروه حاضر تاکید کرد که تمرکز و توجه ما همچنان رو به فلسطین و ملت فلسطین است و مقاومت تنها راهی است که میتواند ملت فلسطین را به حقوق خود برساند.

وی از امت عرب و اسلام خواست مساله فلسطین و آزادسازی این سرزمین و مقدسات آن را در راس اولویت های خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha