جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: متاسفانه هنوز حدود نیمی از وصایای شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، جمع آوری و تدوین نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ، حجت الاسلام و المسلمین شهیدی، ظهر امروز طی سخنانی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی با بیان این که بنیاد شهید ، نهاد مقدسی است که یادگار امام عظیم الشان(ره) می‌باشد، گفت: خدمت به شهدا، ایثارگران و خانواده های معظم آن ها، بالاترین افتخار برای من است که امیدواریم با عنایت الهی و دعای بزرگوارانی چون شما بتوانم خدمتگزار خوبی در این راستا باشم.

وی با اشاره به توجه خاص رییس جمهوری به بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: زمانی که حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی مسئولیت این پست را به بنده پیشنهاد دادند، اظهار کردند که این پست به اندازه 5 وزارتخانه کار و مسئولیت دارد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید، با اشاره به این که در حال حاضر بالغ بر سه میلیون نفر، اعم از اعضای خانواده‌های شهدا ، جانبازان و ایثارگران تحت پوشش این نهاد هستند، گفت: از این تعداد 432 هزار نفر عضو خانواده شهید، 550 هزار جانباز با بیش از 2هزار نفر قطع نخاعی بیش از 2 میلیون خانواده جانباز، به همراه 200 هزار ایثارگر و خانواده های این عزیزان، تحت پوشش بنیاد هستند.

وی در ادامه بیان داشت: جدای از مشکلات مالی ، یکی از مشکلات این بنیاد ، درگذشت والدین شهدا به علت کهولت سن می باشد، در حالی که آثار مربوط به شهدا به طور کامل جمع آوری نشده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی گفت: با وجود آن که متاسفانه نیمی از وصایای شهدا جمع آوری نشده، اما در حال حاضر 13 جلد از وصیتنامه شهدا را در دسترس داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha