دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

يكي از تاجران صنعت الكترونيك اهل مالزي، در بازديد از فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي، نقش اين مجموعه را در نشر دين مبين اسلام بی نظیر وبسيار گسترده دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، از مشهد محمد زيدي در بازديد از مركز همايش‌ها و نمايشگاه آستان قدس رضوي و موزه قرآن كه با توضيحات مسئولان اين نمايشگاه در بخش‌هاي مختلف همراه بود، با روند فعاليت‌هاي فرهنگي و اقتصادي آستان قدس رضوي آشنا شد.

اين تاجر تازه مسلمان ، درباره نكات جذاب دين مبين اسلام از ديدگاه خود توضيح داد: من يك بودايي بودم، اما نحوه پوشش، رفتار نيكو و احترامي كه مسلمانان نسبت به هم داشتند و به طور كلي آداب و رسوم مسلمانان، من را به اين دين جذب كرد و به دين مبين اسلام مشرف شدم.

زيدي در حاشيه اين بازديد، نمايشگاه و فعاليت‌هاي آستان قدس رضوي را بسيار جذاب و ديدني ارزيابي و عنوان كرد: بسياري از دستاوردهاي آستان قدس رضوي در اين نمايشگاه براي من تازگي داشت و مانند اين مجموعه را در هيچ كجاي دنيا نديده ام.

وي اظهار داشت: معطوف شدن اذهان بسياري از مردم دنيا به اين مكان مقدس، اين آستان مقدس را در موقعيتي قرار داده است كه مردم را هر چه بيشتر با مكتب تشيع و اهل بيت (ع)آشنا مي‌كند.

این تاجر تازه مسلمان گفت: با وجود اين كه مالزي يك كشور مسلمان است، اما جاي خالي اين گونه فعاليت‌ها و خدمات در اين كشور بسيار ديده مي‌شود.

وی عنوان كرد: هميشه آرزوي ديدن حرم علي بن موسي الرضا(ع) را داشتم و به محض ورودم به ايران، اولين جايي كه آمدم، حرم مطهر امام رضا(ع) بود. اكنون از اين كه اين توفيق نصيبم شده بسيار خوشحالم و خدا را شكر مي‌كنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha