شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

مراسم 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت امروز در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد حماسه 9 دی استحکام نظام و تحکیم ولایت‌پذیری و خاموش شدن آتش فتنه بود گفت: مهمترین ریشه فتنه وجود زمینه فتنه‌گری در سران فتنه بود که با اتحاد امت و درایت رهبری خنثی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی وجود زمینه فتنه در سران فتنه را هدف مشترک دشمنان اسلام و انقلاب خواند و افزود: امسال هم بعد از گذشت 4 سال مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به صحنه آمدند تا بار دیگر میثاق خود را با امام و رهبری به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی حماسه بزرگ ملت اسلامی و روز به صحنه آمدن یکپارچه ملت در دفاع از انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و رهبری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان  همچنین با اشاره به آیات متعدد قرآن در رابطه با بحث فتنه ادامه داد: فتنه در این آیات سه کاربرد ویژه از جمله بحث اعتقاد و اندیشه ،وسیله آزمایش بیگانگان و همچنین مباحث سیاسی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی ایجاد تفرقه و شکاف میان مردم ،مشتبه کردن امور مردم و ایجاد ظلم و فتنه در روی زمین را5 شاخص مهم فتنه از منظر قرآن ذکر کرد و گفت: خوشبختانه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی مستحکم‌تر از گذشته پایبند به نظام و انقلاب هستند و با حضور خود در گرامیداشت این روز بار دیگر توطئه‌های دشمنان انقلاب را خنثی  نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha