سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مبلغان

مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد، از فعالیت 50 مبلغ طرح هجرت بلندمدت در این استان خبرداد

حجت الاسلام محمد پایدار در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ، با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون تعداد چهار مدرسه علمیه در این استان فعال می باشد که این مدارس در شهر های یاسوج، دهدشت و گچساران قرار دارند.

وی افزود: این مدارس شامل، مدرسه حضرت ولیعصر(عج) دهدشت، علی بن موسی الرضا (ع) یاسوج، امام صادق(ع) گچساران و مدرسه سفیران هدایت یاسوج است.

این استاد حوزه، به تحصیل 375 طلبه در استان اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد، 51 طلبه در مدرسه دهدشت، 80 طلبه در مدرسه گچساران، 184 طلبه در مدرسه علی بن موسی الرضا (ع) و 60 طلبه در مدرسه سفیران هدایت یاسوج به فراگیری علوم حوزوی مشغول هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص طرح هجرت روحانیون اظهار داشت: در سال جاری تعداد 50 مبلّغ طرح هجرت بلند مدت، در شهر، بخش و روستاهای استان، مشغول به فعالیت تبلیغی هستند که این افراد مستقیم زیر نظر مدیریت استان انجام وظیفه می‌کردند.

وی در پایان به برگزاری فعالیت های تبلیغی برای مبلغین اشاره کرد و افزود: فعالیت های تبلیغی فصلی از سوی معاونت تبلیغ از جمله اقدامات این مرکز می باشد که اعزام مبلغان درایام فاطمیه که در آستانه آن هستیم از جمله مناسبت‌های اعزام است که مبلغین با حضور در مناطق مختلف به تبیین فضایل و مناقب حضرت فاطمه زهرا(س) می‌پردازند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha