سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
س

لازمه تداوم و گسترش سبک زندگی اسلامی در کشور تمایل هرچه بیشتر نسل جوان به سمت آرمان‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد مریدی، قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان در آستانه روز بزرگداشت شهدا، در گلزار شهدای گمنام، شهر بندرعباس، با بیان اینکه تمام برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون شهدای مخلص، بی‌باک و خداجوی بوده است، حفظ دستاوردهای شهدا را  ضامن بقای نظام اسلامی دانست و  اظهار داشت.

وی امروز به برکت مجاهدت و ایثار شهدا شاهد پیشرفت همه‌جانبه کشور در زمینه‌های مختلف هسته‌ای، سلول‌های بنیادین، لیزر، تکنولوژی نانو، موشک‌های بالستیک و غیره هستیم.

قائم مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان با اشاره به مقام و درجه شهدا نزد خداوند گفت: قرآن‌کریم با تفکراتی که شهدا را مرده تلقی می‌کنند مقابله می‌کند و شهدا را زنده و حاضر در محضر خداوند می‌داند در حالی که رزق و روزی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه باید تمهیداتی جهت آشنایی بیشتر جوانان با آرمان‌ها، تفکرات، سیره و زندگینامه شهدا فراهم شود افزود: لازمه تداوم و گسترش سبک زندگی اسلامی در کشور تمایل هرچه بیشتر نسل جوان به سمت آرمان‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.

حجت‌الاسلام مریدی با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری، مبنی بر بالاتر بودن شان جوان انقلابی امروز از جوان اول انقلاب تصریح کرد: جوان امروز بیناتر و هوشیارتر از گذشته است و دشمنی دشمنان را هرچند در قالب بازی‌های سیاسی اما بصیرانه می‌بیند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه جوان نسل امروز انقلاب علی‌رغم طوفان بی‌امان ضدفرهنگی از جانب دشمن همانند کوه، پای ارزش‌ها وباورهای خود ایستاده است گفت: این یک نعمت و ظرفیت بزرگ است که ما باید هرچه بیشتر قدر آن را بدانیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha