یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در بندرعباس

حوزه/ استاندار هرمزگان گفت: باید با روایت گری، آموزه‌های دفاع مقدس را به نسل بعدی منتقل کرد چرا که در آینده قرار است از کیان کشور صیانت کرده و گام دوم انقلاب را محقق کنند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شامگاه جمعه ۳۱ شهریور همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و جمعی از مدیران و مسئولان کشوری و استانی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در بندرعباس افتتاح شد.

استاندار هرمزگان در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، اظهار کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه رساندن پیام‌های دفاع مقدس به نسل جدید است؛ باید با روایت گری آموزه‌های دفاع مقدس را به نسل بعدی منتقل کرد چرا که در آینده قرار است از کیان کشور صیانت کرده و گام دوم انقلاب را محقق کنند.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس به عنوان مقطع درخشان تاریخ ایران است که می‌تواند درس‌های خوبی برای نسل‌های بعدی داشته باشد چرا که بخشی از جنگ سخت افزار و مهمات است اما آنچه دفاع مقدس ما را متمایز می‌کند بخش نرم افزار و حضور جهادی مردم در جنگ تحمیلی است.

استاندار هرمزگان گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور پر رنگ غرفه‌های نظامی سپاه، ارتش، فراجا و بسیج هستیم و مردم نیز حضور پر شوری دارند که بر کیفیت نمایشگاه افزوده است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه ترکیبی از سلاح‌های مختلف مستقر شده که ترکیب خوبی است همه رده‌های نظامی برای برپایی این نمایشگاه تلاش کردند که قابل تقدیر است.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس تجهیزات نیروهای مسلح در بلوار ساحلی بندرعباس از ۳۱ شهریور به مدت یک هفته در ساعات ۱۷ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود و هر شب یکی از اقشار اثرگذار در تاریخ دفاع مقدس به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha