پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یی

حضرت آیت الله بشیر النجفی از مراجع عراق گفتند: ما هراسی از برخورد با مفسدان و مقصران نداریم و موضع ما همین خواهد بود، زیرا این موضع اهل بیت علیهم لسلام است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ایشان در دیدار با گروهی از مردم استان کربلا تاکید کردند: مراجع همواره به فکر مردم به ویژه مردم عراق بوده اند و ما در این زمینه بارها حقوق مردم را از دولت ها مطالبه کرده ایم تا جایی که حوزه علمیه در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده است. ما حتی پس از سرنگونی نظم صدام و مشاهده کوتاهی و تقصیر دولت منتخب در مورد حقوق مردم، بارها خواستار پرداخت حقوق مردم و خدمت رسانی به آنها شده ایم و تا کنون نیز این موضع خود را حفظ کرده ایم تا جایی که از پذیرش مسؤولان مقصر خودداری کرده ایم اما همچنان پذیرای شهروندان برای شنیدن مشکلات و گرفتای های آنها هستیم.

حضرت آیت الله بشیرنجفی افزودند: ما به دنبال منصب و مقام نیستیم چرا که خداوند به ما این افتخار را داده که خادم شیعیان امام علی باشیم و این بزرگ ترین افتخار برای من است. مرجع تقلید، هراسی از برخورد با مفسدان و مقصران ندارد و موضع ما همین خواهد بود زیرا این همان موضع اهل بیت است.

 ایشان در پایان سخنان خود از خداوند متعال خواست مردم عراق را حفظ کند و مشکلات آنها را برطرف نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha